Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 19 de desembre del 2010

I Cursa de muntanya a Queralt

Endomondo Corriendo I Cursa de muntanya a Queralt: Detalls: "was out corriendo 13.54 km in 1h:53m:35s using Endomondo."

Avui, després de un parell de setmanes d'entrenaments intensius i solitaris, m'he decidit i m'he apuntat a una de les curses en favor de la marató de TV3 que s'han cel.lebrat durant el dia d'avui.
El Jordi Cots, company de feina, em va comentar que anava a fer aquesta cursa, que era de muntanya, a Berga, peró que no era molt dura .... collons!!!!!, quina forma de patir, perquè, ...quina forma de pujar!!!
He sortit justet de casa, i he hagut de córrer una mica amb el cotxe, i a l'arribar, quina alegria!!!, hi havia el mestre Agustí!!!!, el senyor de la muntanya.
També hi havia el Jordi amb el seu germà i un amic.
Gràcies al MESTRE AGUSTÏ, he anat fent sense moltes dificultats, però les pujades eren un no parar, i la distància entre el primer avituallament i el segon, ha estat massa llarga. Però, el més destacable de la jornada, han estat les esplèndides vistes panoràmiques que hem pogut gaudir un cop coronades algunes pujades. He entès i recordat el meu passat muntanyenc de caminades amb el club muntanyenc de Sant Cugat: les muntanyes les puges per les vistes que hi veus des dels cims, i per la sensació de llibertat que provoca arribar-hi.
Però avui, hi havia una darrera motivació en els meus pensaments, pujar i passar aprop de Queralt, santuari i verge que donarà nom a la meva filla, que si tot va bé, naixerà el proper mes d'Abril.
Bona Jornada,... amb 1660 metres de desnivell acumulat:

1 comentari:

  1. Ara ja saps MAnel lo que es fer una mica de muntanya. Hem gaudir de valent i espero que algun dia poguem fer un entreno per qui adalt.

    salutacions
    Agustinjr

    ResponElimina