Total de visualitzacions de pàgina:

dissabte, 30 d’octubre del 2010

Corrent sol per Mossenhoms by mabergar at Garmin Connect - Details

Corrent sol per Mossenhoms by mabergar at Garmin Connect - Details
Per primera vegada en 4 mesos, arribo tard a Mossenhoms.
Van ser dos minuts (8:08), però ja no hi eren.Vaig començar a apretar direcció a la ruta de sempre, cap els boscos de Can Déu. Corria i corria sense parar, pero no veia a cap mossenaire.
Un cop assimilat, vaig decidir continuar amb una de les rutes mossenaires, però afegint canvis improvisats continus. No vaig parar de pujar i baixar sense parar per corriols nous i trenca cames.
Finalment van sortir 10 quilòmetres clavats a 05:43. Sortin de Mossenhoms camí cap a Collserola per fer una sortideta amb BTT i enfortir el quadriceps de la cama esquerra.
Vaig coincidir amb els Mossenaires de tornada, i em van dir que varen canviar de ruta cap a la part de Sabadell sud. Espero que no em torni a passar: Es pateix millor en grup.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada