Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 13 de març del 2011

XI Cursa Almacelles

XI Cursa Almacelles - Details
La nostalgia ha visitat la meva vida. L'any passat, el meu primer any "atlètic", vaig córrer el meu primer 10.000 a Almacelles.
Almacelles és un poblet que es troba a uns 15 quilòmetres de Lleida, que viu de les fàbriques de pinso i del cultiu i recolecció de la fruita.
Una cursa sense grans pretensions, amb un circuit plè de tobogans, meitat pista i meitat asfalt, on la pista avuin era un fangar.
No us puc explicar la sensació de creuar l'arribada uns 8 minuts per sota del que ho vaig fer l'any passat:

XI Cursa Almacelles
13/03/2011 10.000 0:42:45 04:16

Avui he estat el 44è. d'una general on només han acabat 122. Com m'hes habitual en els 10.000, els primers 5.000 més lents que els segons.
Els primers 5 els he fet en 21:41, i els segons en 21:04. Bon temps, bona temperatura, bon entrepà de botifarra a l'arribada i d'obsequi, Una gorra de caixa penedes???.
És clar, estem en crisis.

4 comentaris:

  1. Ostres si arribo a saber que donaven gorres .

    Eii, això es un gran ritme i una marca fantàstica. La millora és notable i segur que és fruit d'aquest esperit que impregnes a tots els entrenaments.

    ENhorabona !!!!

    ResponElimina
  2. Hola.
    Crec que no estas molt ben situat on erets:

    Primera que almacelles es una población de 9.000 habitants.
    Segona que Almacelles no viu de les fabriques de pinso, NO EN TENIM CAP.
    Tercera Almacelles no viu de la recoleccio de la fruita, no tenim arbres fruites, pero si molt cereal...

    Pero tu erets a Almacelles??? segur???

    Aqui asdjunto el telefon del Ajuntament perque puguis informar i divulgar informació al respecte.

    Ajuntament d'Almacelles - Pl. de la Vila, 1 - 25100 Almacelles - Tel. 973 74 12 12 - Fax. 973 74 05 32 - ajuntament@almacelles.ddl.net

    ResponElimina
  3. Doncs ja em diràs quina empresa ha financiat el monolit que varem inaugurar el dia de la cursa.
    Per altre banda, em sembla que és molt extrany publicar en un bloc privat com un anònim.
    També és curiosa la teva referència al tema dels habitants, que en cap moment he esmentat. Per últim, tens algun problema?... Tots els conreus de fruita que envolten el poble, son explotats per poblacions veines??
    Noi, o noia (ves a saber), em sembla que t'has anat una mica massa enllà sense gaire fonament (google????)

    Adeu i salut

    ResponElimina
  4. Hola Manel (ves a saber) crec que estas un tant molest per la meva informació, ja tens el tel del ajuntament, truca i tindras tota la informació. Pregunta per Josep Ibarz i t informaré sobre tot i mes.
    Crec que ho tens com una cosa personal i no es aixi... relax..... tranquil....respira....
    Salud.

    ResponElimina