Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 16 de gener del 2011

Mitja marató de Terrassa

Endomondo Corriendo Workout: Mitja marató de Terrassa: "was out corriendo 21.10 km in 1h:36m:20s using Endomondo." MMP

Un dia especial a la meva curta vida com a corredor.
El David, el meu cosí, em va animar en tot moment acompanyant-me i empuxant-me amb les seves paraules.
Va ser una cursa duríssima, pero tremendament satisfactoria i recomfortant. Vaig aturar el crono per sota de l'objectiu, moooolt per sota: volia baixar de 1:40, i vaig parar-lo a 1:36:20!!!.
Gràcies als entrenaments en grup, a la constancia en els entrenaments individuals dels matins, i a la força dels ànims del David!!!
Aquí ens veieu als dos en circunstàncies sensiblement diferents...

Finalment, enfilant l'arribada, amb temps real 1:36:20!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada