Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 23 de gener del 2011

XXXII Cursa Sant Antoni - BCN by mabergar at Garmin Connect - Details

XXXII Cursa Sant Antoni - BCN by mabergar at Garmin Connect - Details MMP
Hola a tothom!!!,
He participat a la Cursa del Barri de Sant Antoni a Barcelona:
573 1095 Manel Bernal Garcia 42:55 42:20 (21:30-20:51) 4:14 629 22:05 629 26:22 M3-351 VACARISSESCORRE

 Aixó vol dir que he que he quedat el 573 de uns 3500, finalitzant els 10.000 metres en 42 minuts i 20 segons i, com veieu,... he participat com a "atleta" de VacarissesCorre!!!!
A Barcelona, a les 09:30, estavem a 0 graus!!, ni fred ni calor... :) Ha estat una cursa on m'he sentit fort desde el principi, tot i que ahir em vaig fotre canya a nivell de quilòmetres (25). Estic assimilant força bé els entrenaments, i el genoll m'està respectant (ja una llarga treva). He corregut amb la samarreta correcat, que et dona la seguretat que tindràs fotografies de record:
http://picasaweb.google.com/lh/photo/BOGdbgyKx4ePEiIX-6H8qKcKynsscsd23CnoczSknEM?feat=email

Espero que aviat sortim en grup a córrer curses plegats amb la samarreta de VacarissesCorre!!
Ahh!!, per cert, diumenge que ve, toca la mitja marató de Barcelona!! Algú s'anima???

5 comentaris:

  1. Que cabrón!!!!! Ja has superat la meva millor marca en 10 Km (42m40s Bombers 2008)
    Ja no hi ha qui et pari!!!!
    Moltes felicitats!!!!

    ResponElimina
  2. Toni, tu ets un sub 4!!! en 5000!!! Tots els meus respectes per a tu...
    Com que tenim un nivell semblant, seria xulo córrer a alguna cursa plegats...
    Ja em diràs!!

    ResponElimina
  3. Tiuuuuu para ja de correr tant i de fer MMP a cada cursa que estas imparableeee! jeje Moltissimes felicitats crack!!! Arribaras molt lluny, ja veuras!

    Oriol

    ResponElimina
  4. Molt be campio, els entrenaments començen a dornar resultats. Aixo no paraaaaaaaaaaaaaa!!!!!!


    Salutacions crack

    ResponElimina
  5. No pares sigue, sigue, no pares...
    Moltes felicitats molt i molt bona marca.
    Continua gaudin de correr, es el millor.

    edu

    ResponElimina