Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 1 de novembre del 2010

Cursa de l'amistat 2010 - BCN (17,48k!!) by mabergar at Garmin Connect - Details



Cursa de l'amistat 2010 - BCN (17,48k!!) by mabergar at Garmin Connect - Cliqueu aquí pels Detalls
Dosificant, bones sensacions, cert patiment als tres últims quilòmetres. Una cursa amb molt bon rotllo per repetir-la.
Magnífiques vistes de Barcelona en un dia clar. Fins al quilòmetre 8, anem a menys de 5. Senyors, em tallat la gran via, l'av. de Roma i la Via Augusta,.... impressionant!!. A partir del 12, comença la festa. Les pujades venen enllaçades l'una després de l'altre, i la distància comunicada (16), em fa destrempar en més d'una ocasió. Quan penso que ja arribem, resulta que encara faltava un quilòmetre i mig, finalment van sortir 17,48 quilòmetres!!. El David, el meu cosí, puja fort, sempre davant meu, esperant-me sovint ja que el seu ritme és sensiblement superior al meu (és el que està literalment enganxat a mi a la segona foto, dintre del parc d'atraccions del Tibidabo). M'ho he passat bé, i no m'ho he pres gaire seriosament. El meu cor no ha patit gaire: finalment 166 pulsacions de mitja i tan sols 177 de màxim (força més baix que a les carreres precedents). M'alegro d'haver corregut aquesta cursa, i la recomano a tothom pels anys vinents. Ens han sortit 17,48 a 5:33.
Bon entrenament pels qui preparen la Behobia!!! Sort a tots ells, per cert.
Ahh!!, el 614 sóc jo!!: http://www.cursadelamistat.com/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada