Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 21 de novembre del 2010

Jean Bouin 2010 - BCN


Jean Bouin 2010 - BCN by mabergar at Garmin Connect - Detalls
Una cursa amb moltiiiiissima gent. He intentat anar a un ritme superior, però el meu GPS m'ha enganyat ??,... jo anava mirant un 4:22 constant, i resulta que era un 4:28!!??.
Bona cursa, tenint en compte que vinc de la recuperació del genoll, sense un tò prou elevat per fer més. M'he quedat aprop de la meva MMP, a tan sols 2 segons. La veritat, mirant per la web, tothom es queixa de que han sortit entre 240 i 310 metres de més. Això hagués significat MMP!!!!. Hagués baixat de 44 ... de fet el meu garmin em marcava ritme a 4:19 !!!
A la propera, m'hi poso i patám!!!
M'he trobat molt fort els tres últims quilòmetres, amb la sensació que podria haver fet més desde abans. Això em ve dels entrenaments de qualitat dels col.legues Egara-Mossenaires!!!

Espero probar-me novament a alguna San Silvestre, o potser abans,.. adéu!!!

1 comentari:

  1. Un luxe llegir-te i estic d'acord que els beneficis dels Egara-Mossenaires els estem rebent.

    Enhorabona !!!!!

    ResponElimina